lördag 11 juni 2011

Äntligen lottdragning!

Kul att så många var intresserade av mitt blåa garn!
16 lotter ligger i skålen och vinnare är .........




Marita med bloggen Maritas maskor, GRATTIS!!
Kontaktar dig via mail!


För övrigt har det varit  mycket nu med skolavslutningar, basketcup och annat så stunderna för pyssel har varit få och därmed också blogginlägg.

I dag hade min dotter på sig de virkade shortsen på skolavslutningen.
Hon kom då hem med en lapp i fickan på 8 (!) st som ville att jag skulle virka ett par till dem så poppis verkar det vara!

1 kommentar:

  1. TACK, TACK, TACK!!!
    Jag är så lyckligt över att ha vunnit det här fina garnet. Kan knapp tro det!!

    Shortsen är så fina, så jag förstår att de blev eftertraktade. Nu får du sätta igång värsta virkfabriken då...?

    Härligt fin blogg du har, jag kommer tillbaka igen och kikar in :)

    Kram, Marita

    SvaraRadera