onsdag 18 maj 2011

Virkade shorts





Min dotter har liksom väldigt många andra unga tjejer förälskat sig i de virkade shortsen som har funnits på H&M under våren. Precis som ofta annars när hon ser något stickat eller virkat så säger jag ju förstås att jag kan göra likadana själv. Oftast stannar det där men inte denna gång. Efter lite googlande så hittade jag det perfekta mönstret via denna blogg ! Det gick snabbt och kul att virka  dem och jag tror att de kommer bli välanvända i sommar!

Om det är någon som reflekterat över att det är ont om färg på mina alster så säger jag bara vänta.....
Har något väldigt färgglatt på gång!!!!

 Sen vill jag också tacka så jättemycket för en award som jag har fått av Susilull

6 kommentarer:

  1. Åhhhhhh, så snygga! Vet inte om jag vågar visa dem för min dotter, då får jag nog göra likadana, och jag har andra planer... :-)

    /Blenda

    SvaraRadera
  2. Så söta! Det gjorde du bra! Garanterat mer välgjorda än H&M!

    SvaraRadera
  3. Så jättesöta! Visade min dotter de fina shortsen och hon ville absolut ha ett par likadana. Hur har du gjort den söta spetskanten? MVH Stina

    SvaraRadera