fredag 28 januari 2011

Multnomah i ljuvaste rosa




Dags att ta tag i UFOS i i stickkorgen!
Detta är egentligen inte riktigt mitt eget projekt men min mamma var sugen på att sticka en ljusrosa sjal och jag tipsade om  Multnomah . Hon stickade den första rästickade delen och sen lovade jag att hjälpa henne med spetskanten. Det var väldigt länge sedan och jag tror nästan att hon har glömt detta.
Nu är den dock färdigstickad ,blockad och är redo att läggas i ett paket på brevlådan.
Vet en som kommer att bli överraskad!!!

4 kommentarer:

  1. Den ser jättefin ut! Härlig färg också. =o)

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker du gör! Lägger upp dig på min "inspirationslista"
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jättefin sjal! Gillar den rosa färgen!
    Du har något att hämta inne hos mig...:-)
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Härlig sjal! Du skriver att du mest gör enkla projekt, men när jag tittar på din sida vad du gjort tycker jag nog inte att de kan kallas för enkla.... mycket fina saker :) virkpia

    SvaraRadera